Вакансия перенесена в архив

HR/GA Specialist, Administrative Department в Алма-Ате, зарплата от 84 500 руб.

Кадровое обеспечение и управление персоналом

Manpower

Кадровое обеспечение и подбор персоналаМосква

Дата публикации вакансии 29 мая 2010

Уровень зарплаты

от 84 500 Р в месяц

Занятость: полная занятость

График работы: пятидневка

Опыт: от 1 года

Описание:
Функции: • Maintains all necessary records, files and databases for reporting, audit purpose and other organization needs; various surveys issues • Assists in the company benefit programs administration including, but not limited to: medical insurance, meal allowance, company mobile phones provision, etc.• • Provides appropriate communications and promotes employee understanding of programs, policies, ethics issues and objectives • Liaising with landlords, coordinating any office repair works • Purchasing office supplies, food and drinks, etc. • Providing company cars exploitation control (insurance, repair and maintenance services payments control, parking issues, etc.) • Scheduling driver work • Organising internal document turnover concerning administrative issues (medical insurance, employment documents check list, meal allowance cards, office passes, etc.)

Требования: *Образование – высшее *Опыт работы – не менее 2 лет административного опыта; наличие опыта в HR; обязательно знание трудового законодательства *Знание английского языка – разговорный/письменный

Дополнительная информация:
*уровень з/п ГРОС – от 100,000-00 до 190,000-00тенге *сотовый телефон *дотация на обед *отпуск – 28 календарных дней *Образование – высшее *Опыт работы – не менее 2 лет административного опыта; наличие опыта в HR; обязательно знание трудового законодательства *Знание английского языка – разговорный/письменный

Адрес рабочего места: Казахстан, Алма-Ата

Показать на карте

Похожие вакансии